tisdag 22 maj 2007

Tisdagstema - Siffror

Dagens tisdagstema är siffror och det är något som jag ofta använder mig av för att komma ihåg saker. Jag har många sifferkombinationer i huvudet som betyder det ena eller det andra, men det är ju ganska svårt att visa alla siffror jag har i huvudet. Därför kom jag att tänka på andra siffror som hjälper mig ibland och just siffror på nycklar hjälper mig en hel del eftersom jag har 2 liknande nycklar till mina föräldrar och till Adde - och det ända sättet för mig att veta vilken är vilken är sifferkombinationen på nycklarna. Därmed har ni dagens bild, på mina nycklar och mina siffror 4 Gul - 8 (som var svår att ta bilder av, bara så ni vet, och bilden blev lite mörk eftersom jag inte kunde använda blixt).


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails